Nákupní košík (0)

Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni
Kód produktu
21451082
Stáhnout

Popis produktu: Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

V rámci projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR (2011-2015) programu NAKI byla vytvořena metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů (KKP) na lokální a regionální úrovni ČR. Metodika prošla schvalovacím procesem a v březnu 2016 byla certifikována Ministerstvem kultury. Metodika vychází z realizovaných pilotních projektů mapování ve čtyřech městech (Zlín, Brno, Pardubice a Plzeň) a popisuje pracovní postup zjišťování aktuálního stavu a potřeb jednotlivých odvětví v daném místě s tím, že jsou zkoumány všechny subjekty KKP bez rozdílu typu jejich aktivit (veřejné, neziskové, komerční, výzkumné či vzdělávací). Výstupy realizovaných mapování podle navrhované metodiky mohou zásadním způsobem napomoci k vytváření strategií pro podporu KKP a mohou napomoci např. i při čerpání prostředků Evropských investičních a strukturálních fondů (ESIF). Metodika se zaměřuje na kvantitativní i kvalitativní analýzu. Přehled postupu se skládá ze tří základních částí: 1. část řeší kvantitativní analýzu dat vycházejících z údajů Českého statistického úřadu a klasifikace ekonomických činností (CZ – NACE). Druhá část se zaměřuje na verifikaci prvotních dat a výpočtu množství subjektů a jejich ekonomickém výkonu na sledovaném území. Třetí část je zaměřena na kvalitativní výzkum, tedy na zjišťování stavu a potřeb jednotlivých odvětví KKP. Metodika je určena primárně úředníkům, politikům a odborníkům zajímající se o rozvoj dané lokality (města či regionu) v kontextu využití kreativního potenciálu místa. Pro to, aby se mohla vytvořit kvalitní strategie pro rozvoj KKP, je zapotřebí důkladně poznat subjekty, které v daném místě působí, je důležité s nimi komunikovat a ověřovat jejich potřeby a konkurenceschopnost.
Kód produktu: 21451082
Autor: Kolektiv autorů
Nakladatel: Institut umění - Divadelní ústav
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7008-372-7
EAN: 9788070083727
Rok vydání: 2016
Příbuzné produkty
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Podpora kultury z Evropské unie ...

    Publikaci představuje programy Evropské unie, ze kterých lze čerpat finance na meziná...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Jak strategicky využívat evropsk...

    Příručka je výsledkem společné práce expertů na kulturní a kreativní průmysly z různý...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Czech Theatre 20

    Ďábelský anděl českého divadla (portrét Jiřího Pokorného) / Rozhovor s Jiřím Pokorným...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Czech and Slovak Theatre / Théâtre tcheque et slov...

    Divadlo po listopadu 1989 / Režisér Jan Grossman a jeho inscenace Havlovy hry Largo d...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Czech Theatre / Théâtre tcheque 14

    Portrét režiséra Jana Nebeského / Faust Otomara Krejči / Ivanov Petra Lébla / Posledn...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Magdalena Müllerová, Ondřej Kašpárek, Eva Frajtová...

    Publikace otevírá téma kultury a umění jako nástroje integrace sociálně vyloučených s...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková, Pavel Bednář a kol. - Mapování kulturn...

    Publikace je vydána v rámci výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních prů...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Czech Theatre 27

    Číslo 27 časopisu Czech Theatre je z velké části věnováno scénografii. Vychází při za...

    Detail

    Nedostupné

V košíku nemáte žádné položky
VYHLEDAT PUBLIKACI
zprávy, články, informace

Tato rubrika prozatím neobsahuje žádné články