Nákupní košík (0)

Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni
Kód produktu
21451082
Stáhnout

Popis produktu: Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

V rámci projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR (2011-2015) programu NAKI byla vytvořena metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů (KKP) na lokální a regionální úrovni ČR. Metodika prošla schvalovacím procesem a v březnu 2016 byla certifikována Ministerstvem kultury. Metodika vychází z realizovaných pilotních projektů mapování ve čtyřech městech (Zlín, Brno, Pardubice a Plzeň) a popisuje pracovní postup zjišťování aktuálního stavu a potřeb jednotlivých odvětví v daném místě s tím, že jsou zkoumány všechny subjekty KKP bez rozdílu typu jejich aktivit (veřejné, neziskové, komerční, výzkumné či vzdělávací). Výstupy realizovaných mapování podle navrhované metodiky mohou zásadním způsobem napomoci k vytváření strategií pro podporu KKP a mohou napomoci např. i při čerpání prostředků Evropských investičních a strukturálních fondů (ESIF). Metodika se zaměřuje na kvantitativní i kvalitativní analýzu. Přehled postupu se skládá ze tří základních částí: 1. část řeší kvantitativní analýzu dat vycházejících z údajů Českého statistického úřadu a klasifikace ekonomických činností (CZ – NACE). Druhá část se zaměřuje na verifikaci prvotních dat a výpočtu množství subjektů a jejich ekonomickém výkonu na sledovaném území. Třetí část je zaměřena na kvalitativní výzkum, tedy na zjišťování stavu a potřeb jednotlivých odvětví KKP. Metodika je určena primárně úředníkům, politikům a odborníkům zajímající se o rozvoj dané lokality (města či regionu) v kontextu využití kreativního potenciálu místa. Pro to, aby se mohla vytvořit kvalitní strategie pro rozvoj KKP, je zapotřebí důkladně poznat subjekty, které v daném místě působí, je důležité s nimi komunikovat a ověřovat jejich potřeby a konkurenceschopnost.
Kód produktu: 21451082
Autor: Kolektiv autorů
Nakladatel: Institut umění - Divadelní ústav
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7008-372-7
EAN: 9788070083727
Rok vydání: 2016
Příbuzné produkty
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková, Martin Cikánek - Problémová analýza ku...

    Tento materiál je předkládán s úmyslem doplnit Problémovou analýzu v kontextu Politik...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Jak strategicky využívat evropsk...

    Příručka je výsledkem společné práce expertů na kulturní a kreativní průmysly z různý...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Czech Theatre 27

    Číslo 27 časopisu Czech Theatre je z velké části věnováno scénografii. Vychází při za...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Sbírat umění dílčí aspekty sběr...

    Odborná publikace s názvem Sbírat umění – dílčí aspekty sběratelství a trhu se součas...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Marcel Kraus, Michal Petkov, Zbyněk Růžička - Výzk...

    Studie sleduje význam výzkumu a vývoje v kulturních a kreativních odvětvích v  České ...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Jaromír Stejskal, Zdeňka Kujová, Alena Štěpánková,...

    V rámci úvodního kvantitativního mapování kulturních a kreativních odvětví bylo potrz...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Martina Černá, Jana Návratová, Veronika Štefanová,...

    Revidované vydání kolektivní monografie ve formě e-knihy, obsahuje šestadvacet esejů ...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Institut umění - Divadelní ústav - Katalog publika...

    V tomto katalogu najdete výběr publikací z produkce Instiutu umění - Divadelního ústa...

    Detail

    Nedostupné

V košíku nemáte žádné položky
VYHLEDAT PUBLIKACI
zprávy, články, informace

Tato rubrika prozatím neobsahuje žádné články