Shopping basket (0)

Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví
Availability
on stock
Product code
92022002

Price eshop:
220,0 CZK
without VAT: 200,0 CZK

( Old price: 245,0 CZK ) Disc. 10 %

pcs

Product description: Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management. Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí. Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě. Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení.
Product code: 92022002
Author: Hilary Collinsová
Publisher: Institut umění - Divadelní ústav a Barrister & Principal
ISBN: 978-80-7008-386-4
EAN: 9788070083864
Year of publication: 2017
Binding: v2
Pages: 208
Similar products
  • 250,0 CZK
    on stock

    Bohumil Nekolný a kolektiv - Paradigmata moderní k...

    Publikace vydávaná v Institutu umění Paradigmata moderní kulturní politiky mapuje a k...

    Detail
  • 256,0 CZK
    285   Disc. 10 %
    on stock

    Kulturní politika: Management, hodnota a modernita...

    Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky ...

    Detail
  • 155,0 CZK
    182   Disc. 15 %
    not on stock

    Nekolný, B. - Divadelní systémy a kulturní politik...

    Sborník obsahuje studie věnované transformaci divadelního systému v České republice...

    Detail

    Not available

  • 99,0 CZK
    116   Disc. 15 %
    not on stock

    Martin Cikánek - Kreativní průmysly - příležitost ...

    On the occasion of the ‘Forum for a Creative Europe’, a conference organised by the M...

    Detail

    Not available

  • 172,0 CZK
    202   Disc. 15 %
    not on stock

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - St...

    Svazek II. Studie současného stavu podpory umění je pracovním výstupem projektu Studi...

    Detail

    Not available

  • 175,0 CZK
    195   Disc. 10 %
    on stock

    Eylem Ertürková (ed.) - Příručka rozvoje místní ku...

    Publikace Příručka rozvoje místní kulturní politiky nabízí řadu konkrétních návodných...

    Detail
  • 258,0 CZK
    303   Disc. 15 %
    on stock

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - St...

    Svazek II. Studie současného stavu podpory umění je pracovním výstupem projektu Studi...

    Detail
  • 175,0 CZK
    on stock

    Francois Matarasso, Charles Landry - Hledání rovno...

    Tato publikace zpracovaná předními odborníky pro Radu Evropy nabízí ověřený a přehled...

    Detail
No items in the basket
Find product
News, Articles, Informations

No items at this time