Shopping basket (0)

Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví
Availability
on stock
Product code
92022002

Price eshop:
220,0 CZK
without VAT: 200,0 CZK

( Old price: 245,0 CZK ) Disc. 10 %

pcs

Product description: Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management. Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí. Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě. Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení.
Product code: 92022002
Author: Hilary Collinsová
Publisher: Institut umění - Divadelní ústav a Barrister & Principal
ISBN: 978-80-7008-386-4
EAN: 9788070083864
Year of publication: 2017
Binding: v2
Pages: 208
Similar products
  • 250,0 CZK
    on stock

    Bohumil Nekolný a kolektiv - Paradigmata moderní k...

    Publikace vydávaná v Institutu umění Paradigmata moderní kulturní politiky mapuje a k...

    Detail
  • 256,0 CZK
    285   Disc. 10 %
    on stock

    Kulturní politika: Management, hodnota a modernita...

    Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky ...

    Detail
  • 155,0 CZK
    182   Disc. 15 %
    not on stock

    Nekolný, B. - Divadelní systémy a kulturní politik...

    Sborník obsahuje studie věnované transformaci divadelního systému v České republice...

    Detail

    Not available

  • 340,0 CZK
    on stock

    Martin Cikánek, Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Ja...

    Nové a rozšířené vydání publikace Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomik...

    Detail
  • 99,0 CZK
    116   Disc. 15 %
    not on stock

    Martin Cikánek - Kreativní průmysly - příležitost ...

    On the occasion of the ‘Forum for a Creative Europe’, a conference organised by the M...

    Detail

    Not available

  • 86,0 CZK
    101   Disc. 15 %
    on stock

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - S...

    Kol. autorů: Studie současného stavu podpory umění – Svazek I. Definice, historie, t...

    Detail
  • 172,0 CZK
    202   Disc. 15 %
    not on stock

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - St...

    Svazek II. Studie současného stavu podpory umění je pracovním výstupem projektu Studi...

    Detail

    Not available

  • 163,0 CZK
    190   Disc. 14 %
    not on stock

    Barančicová, Svatava a kolektiv autorů - Studie so...

    Sborník Studie současného stavu podpory umění, Svazek I., Definice, historie, transfo...

    Detail

    Not available

No items in the basket
Find product
News, Articles, Informations

No items at this time