Shopping basket (0)

Michael M. Kaiser - Strategické plánování v umění: Praktický průvodce

Strategické plánování v umění: Praktický průvodce
Availability
not on stock
Product code
55838

Price eshop:
180,0 CZK
without VAT: 163,6 CZK

( Old price: 212,0 CZK ) Disc. 15 %

Product description: Michael M. Kaiser - Strategické plánování v umění: Praktický průvodce

In 2009 the Arts and Theatre Institute published a Czech translation of the book Strategic Planning in the Arts: A Practical Guide, originally published in 1995. This book constitutes a basic textbook in art management, acquaints readers with a verified approach to strategic planning in the field of the arts and offers solutions for successfully handling the negative effects of the environment. The book is published in order to help improve the quality and effectiveness of management in the Czech cultural sphere. At a time when arts organisations have to deal with funding difficulties they have to learn how to plan strategically and creatively in order to produce quality artistic results. The book was published in cooperation with the Embassy of the United States in Prague. The publication is useful as material for study in the field of arts management at Czech university.
Product code: 55838
Author: Michael M. Kaiser
Publisher: Institut umění - Divadelní ústav
ISBN: 978-80-7008-236-2
EAN: 9788070082362
Year of publication: 2009
Pages: 146
Similar products
  • 175,0 CZK
    on stock

    Francois Matarasso, Charles Landry - Hledání rovno...

    Tato publikace zpracovaná předními odborníky pro Radu Evropy nabízí ověřený a přehled...

    Detail
  • 172,0 CZK
    202   Disc. 15 %
    not on stock

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - St...

    Svazek II. Studie současného stavu podpory umění je pracovním výstupem projektu Studi...

    Detail

    Not available

  • 220,0 CZK
    245   Disc. 10 %
    on stock

    Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a pra...

    Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a v...

    Detail
  • 250,0 CZK
    on stock

    Bohumil Nekolný a kolektiv - Paradigmata moderní k...

    Publikace vydávaná v Institutu umění Paradigmata moderní kulturní politiky mapuje a k...

    Detail
  • 340,0 CZK
    on stock

    Martin Cikánek, Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Ja...

    Nové a rozšířené vydání publikace Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomik...

    Detail
  • 256,0 CZK
    285   Disc. 10 %
    on stock

    Kulturní politika: Management, hodnota a modernita...

    Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky ...

    Detail
  • 175,0 CZK
    195   Disc. 10 %
    on stock

    Eylem Ertürková (ed.) - Příručka rozvoje místní ku...

    Publikace Příručka rozvoje místní kulturní politiky nabízí řadu konkrétních návodných...

    Detail
  • 99,0 CZK
    116   Disc. 15 %
    not on stock

    Martin Cikánek - Kreativní průmysly - příležitost ...

    On the occasion of the ‘Forum for a Creative Europe’, a conference organised by the M...

    Detail

    Not available

No items in the basket
Find product
News, Articles, Informations

No items at this time