Shopping basket (0)

Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni
Product code
21451082
Download

Product description: Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů na lokální a regionální úrovni

V rámci projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR (2011-2015) programu NAKI byla vytvořena metodika mapování kulturních a kreativních průmyslů (KKP) na lokální a regionální úrovni ČR. Metodika prošla schvalovacím procesem a v březnu 2016 byla certifikována Ministerstvem kultury. Metodika vychází z realizovaných pilotních projektů mapování ve čtyřech městech (Zlín, Brno, Pardubice a Plzeň) a popisuje pracovní postup zjišťování aktuálního stavu a potřeb jednotlivých odvětví v daném místě s tím, že jsou zkoumány všechny subjekty KKP bez rozdílu typu jejich aktivit (veřejné, neziskové, komerční, výzkumné či vzdělávací). Výstupy realizovaných mapování podle navrhované metodiky mohou zásadním způsobem napomoci k vytváření strategií pro podporu KKP a mohou napomoci např. i při čerpání prostředků Evropských investičních a strukturálních fondů (ESIF). Metodika se zaměřuje na kvantitativní i kvalitativní analýzu. Přehled postupu se skládá ze tří základních částí: 1. část řeší kvantitativní analýzu dat vycházejících z údajů Českého statistického úřadu a klasifikace ekonomických činností (CZ – NACE). Druhá část se zaměřuje na verifikaci prvotních dat a výpočtu množství subjektů a jejich ekonomickém výkonu na sledovaném území. Třetí část je zaměřena na kvalitativní výzkum, tedy na zjišťování stavu a potřeb jednotlivých odvětví KKP. Metodika je určena primárně úředníkům, politikům a odborníkům zajímající se o rozvoj dané lokality (města či regionu) v kontextu využití kreativního potenciálu místa. Pro to, aby se mohla vytvořit kvalitní strategie pro rozvoj KKP, je zapotřebí důkladně poznat subjekty, které v daném místě působí, je důležité s nimi komunikovat a ověřovat jejich potřeby a konkurenceschopnost.
Product code: 21451082
Author: Kolektiv autorů
Publisher: Institut umění - Divadelní ústav
ISBN: 978-80-7008-372-7
EAN: 9788070083727
Year of publication: 2016
Similar products
  • 0,0 CZK
    not on stock

    Michala Komrsková (ed.) - Společně napříč kulturam...

    Publikace představuje projekty probíhající v rámci evropského roku mezikulturního dia...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Czech Theatre 20

    The issue takes an indepth look at the works and personalities of some of the Czech R...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Czech Theatre 22

    The latest issue of the Czech Theatre Magazine places special emphasis on the stages ...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Czech Theatre / Théâtre tcheque 12

    Politika, divadlo a klaunství – děkovná řeč Václava Havla při příležitosti udělení če...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Arts and Theatre Institute - Mapping Cultural and ...

    Anglický překlad originálu brožury Kreativní Česko o mapování kulturních a kreativníc...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Eva Žáková a kolektiv - Kulturní a kreativní průmy...

    Elektronická publikace nabízí první podrobný přehled o stavu jednotlivých kulturních ...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Czech and Slovak Theatre / Théâtre tcheque et slov...

    Jan Grossman: The theatrality of Kafka, part I / French dramaturgy on the czech scene...

    Detail

    Not available

  • 0,0 CZK
    not on stock

    Czech Theatre 30

    The 30th issue of Czech theatre starts with a thematic section on cabaret tender. Fou...

    Detail

    Not available

No items in the basket
Find product
News, Articles, Informations

No items at this time