Nákupní košík (0)

Martin Cikánek, Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Jaurová, Pavel Bednář - Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomiku II

Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomiku II
Dostupnost
skladem
Kód produktu
56012

Cena eshop:
340,0 Kč
bez DPH: 309,1 Kč

( Původní cena: 340,0 Kč ) Sleva 0 %

ks

Popis produktu: Martin Cikánek, Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Jaurová, Pavel Bednář - Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomiku II

Nové a rozšířené vydání publikace Kreativní průmysly – příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům náhled do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost a základní přehled o obsahovém vymezení a užívání konceptu v politické praxi včetně popisu vztahu mezi tržními odvětvími kreativních průmyslů a nekomerčním uměním, podporovaným z veřejných rozpočtů.

Kromě textů Martina Cikánka, přináší rozšířené vydání i čtyři nové kapitoly.

Eva Žáková se ve své kapitole věnuje současnému stavu vymezení a základní charakteristice jednotlivých oblastí kulturních a kreativních průmyslů v České republice. Další kapitola Evy Lehečkové je lingvistickou analýzou terminologie, která je zaměřena na ústřední termín kulturní a kreativní průmysly a jeho varianty a poukazuje na jazykové rysy ovlivňující jejich užívání. Text Zory Jaurové se zabývá tématem kreativních měst, jejich atributů, historii a způsobu hodnocení a text Pavla Bednáře je věnován tématu kreativních klastrů.

Kniha je určena pro akademickou sféru i pro samotné představitele kulturních a kreativních oblastí. Zároveň může posloužit jako vhodné argumentační východisko pro zástupce orgánů státní správy a samosprávy, kteří jsou odpovědní za vytváření strategií a realizaci konkrétních podpůrných opatření v oblasti kultury i v dalších oblastech, jakými jsou oblasti podnikání či vzdělávání.

Kód produktu: 56012
Autor: Martin Cikánek, Eva Žáková, Eva Lehečková, Zora Jaurová, Pavel Bednář
Nakladatel: Institut umění - Divadelní ústav
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7008-274-4
EAN: 9788070082744
Rok vydání: 2013
Vazba: brožovaná
Počet stran: 165
Příbuzné produkty
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Arts and Theatre Institute - Mapping Cultural and ...

    Anglický překlad originálu brožury Kreativní Česko o mapování kulturních a kreativníc...

    Detail

    Nedostupné

  • 256,0 Kč
    285   Sleva 10 %
    skladem

    Kulturní politika: Management, hodnota a modernita...

    Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky ...

    Detail
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Marcel Kraus, Eva Žáková - Kulturní a kreativní pr...

    Studie Kulturní a kreativní průmysly ve vybraných zemích Evropské unie - Vymezení, e...

    Detail

    Nedostupné

  • 180,0 Kč
    212   Sleva 15 %
    není skladem

    Michael M. Kaiser - Strategické plánování v umění:...

    V roce 2009 vydal Institut umění – Divadelní ústav český překlad knihy Strategic Plan...

    Detail

    Nedostupné

  • 86,0 Kč
    101   Sleva 15 %
    skladem

    Nekolný Bohumil, Žáková Eva a kolektiv autorů - S...

    Kol. autorů: Studie současného stavu podpory umění – Svazek I. Definice, historie, t...

    Detail
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Podpora kultury z Evropské unie ...

    Publikaci představuje programy Evropské unie, ze kterých lze čerpat finance na meziná...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Jaromír Stejskal, Zdeňka Kujová, Alena Štěpánková,...

    V rámci úvodního kvantitativního mapování kulturních a kreativních odvětví bylo potrz...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Blanka Marková, Michaela Žarošská, Eva Žáková - Po...

    Příručka je věnována přehledu programů a fondů Evropské unie ve stávajícím programové...

    Detail

    Nedostupné

V košíku nemáte žádné položky
VYHLEDAT PUBLIKACI
zprávy, články, informace

Tato rubrika prozatím neobsahuje žádné články