Nákupní košík (0)

Kulturní politika: Management, hodnota a modernita v kreativních průmyslech

Kulturní politika: Management, hodnota a modernita v kreativních průmyslech
Dostupnost
skladem
Kód produktu
50350045

Cena eshop:
256,0 Kč
bez DPH: 232,7 Kč

( Původní cena: 285,0 Kč ) Sleva 10 %

ks

Popis produktu: Kulturní politika: Management, hodnota a modernita v kreativních průmyslech

Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky podložený úvod do problematiky kulturního mana¬gementu založený na zkušenostech z Velké Británie. Dave O’Brien vyučuje problematiku kulturních a kreativních průmyslů na univerzitě v Londýně. Specializuje se zejména na problematiku kultur¬ních hodnot a témata spojená s kulturní politikou měst. „Tato publikace přichází do arény kulturní politiky ve správný čas a hovoří k věci. Rozebírá všechna podstatná témata ve vztahu ke kulturní politice a jejím rozmanitým projevům ve Spojeném království. Je to kniha, na niž jsme dlouho čekali, a je zcela nezbytná pro studenty vysokých škol napříč škálou různých disciplín zahrnujících kulturní management, rozvoj/management turismu, muzejní praxi a kurátorství, arts management atd.“ – Clare Carruthers, University of Ulster
Kód produktu: 50350045
Nakladatel: Barrister & Principal a Institut umění - Divadelní ústav
ISBN: 978-80-7008-356-7
EAN: 9788070083567
Rok vydání: 2015
Vazba: V2
Počet stran: 264
Příbuzné produkty
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Pavla Petrová - Podpora internacionalizace a expor...

    Publikace přináší analýzu stavu a potřeb v oblasti vývozu české kultury a kreativity....

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková, Martin Cikánek - Problémová analýza ku...

    Tento materiál je předkládán s úmyslem doplnit Problémovou analýzu v kontextu Politik...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Jakub Deml, Lukáš Hanus, Magdaléna Lišková - Re:Pu...

    Tato publikace ukazuje koncepty a metody, jak pracovat s publikem, které jsou v souča...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Martina Černá (ed.) - Each Small Step Is Important...

    Pod názvem „Každý malý krůček je důležitý…“ vydal Institut umění – Divadelní ústav el...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Pavla Petrová - Překážky mobility v oblasti kultur...

    Studie se věnuje tématu mobility v oblasti kultury v České republice. Obsahuje obecný...

    Detail

    Nedostupné

  • 220,0 Kč
    245   Sleva 10 %
    skladem

    Hilary Collinsová - Kreativní výzkum: Teorie a pra...

    Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a v...

    Detail
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Kreativní Česko

    Brožura shrnuje výsledky a zkušenosti pětiletého výzkumného projektu Institutu umění ...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková, Pavel Bednář a kol. - Mapování kulturn...

    Publikace je vydána v rámci výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních prů...

    Detail

    Nedostupné

V košíku nemáte žádné položky
VYHLEDAT PUBLIKACI
zprávy, články, informace

Tato rubrika prozatím neobsahuje žádné články