Nákupní košík (0)

Zuzana Mandic, Viola Fetisova, Nora Jelinek - Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby
Kód produktu
39772660
Stáhnout

Popis produktu: Zuzana Mandic, Viola Fetisova, Nora Jelinek - Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

Publikace Potenciál módního sektoru ČR – Módní design – stav a potřeby, kterou vydává Institut umění - Divadelní ústav, navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015) a je výsledkem výzkumné práce Zuzany Mandic, Violy Fetisové a Nory Jelínek. Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy tak rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění).

Aby módní sektor dokázal proměnit výzvy v příležitosti, je potřeba znát všechny současné aspekty a vyhodnotit, do jaké míry jsou funkční. Publikace mapuje situaci módního sektoru se zaměřením na módní design na území České republiky s ohledem na jeho prostředí, všechny jeho představitele a části – od návrhu přes výrobu až po marketing a prodej. Analyzuje silné a slabé stránky sektoru, jaké jeho části fungují efektivně a samostatně, a jaké je potřeba rozvinout či zavést. Tyto případy prezentuje formou návrhů typových projektů. Typové projekty reagují na zjištěné potřeby sektoru a mohou zajistit postupné naplnění potenciálu sektoru tak, aby byly jeho pokroky měřitelné.

Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce

Kód produktu: 39772660
Autor: Zuzana Mandic, Viola Fetisova, Nora Jelinek
Nakladatel: Institut umění - Divadelní ústav
Jazyk: český
ISBN: 978-80-7008-404-5
EAN: 9788070084045
Rok vydání: 2018
Příbuzné produkty
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková, Pavel Bednář a kol. - Mapování kulturn...

    Publikace je vydána v rámci výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních prů...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Eva Žáková a kolektiv - Mapování kulturních a krea...

    Publikace vychází jako výsledek výzkumného projektu Mapování kulturních a kreativních...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Institut umění - Divadelní ústav - Mapování potřeb...

    V souvislosti s tvorbou mapovacího dokumentu výzkumného projektu Mapování kulturních ...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Jaromír Stejskal, Zdeňka Kujová, Alena Štěpánková,...

    V rámci úvodního kvantitativního mapování kulturních a kreativních odvětví bylo potrz...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Kolektiv autorů - Metodika mapování kulturních a k...

    V rámci projektu Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR (2011-2015) programu...

    Detail

    Nedostupné

  • 0,0 Kč
    není skladem

    Martina Černá (ed.) - Each Small Step Is Important...

    Pod názvem „Každý malý krůček je důležitý…“ vydal Institut umění – Divadelní ústav el...

    Detail

    Nedostupné

  • 256,0 Kč
    285   Sleva 10 %
    skladem

    Kulturní politika: Management, hodnota a modernita...

    Druhý titul ediční řady KULTURA & ARTS MANAGEMENT nabízí sofistikovaný a filosoficky ...

    Detail
  • 0,0 Kč
    není skladem

    Marcel Kraus, Eva Žáková - Kulturní a kreativní pr...

    Studie Kulturní a kreativní průmysly ve vybraných zemích Evropské unie - Vymezení, e...

    Detail

    Nedostupné

V košíku nemáte žádné položky
VYHLEDAT PUBLIKACI
zprávy, články, informace

Tato rubrika prozatím neobsahuje žádné články